Bonjour fellas ! Follow me to keep in touch

...
Home Owner Tutobies Site Follow Dashboard

owner
Hello people


" Tell me the story of how the sun loved the moon so much, he died every night to let her breathe "

Moon
Be my friend ?


    


tagboard
Interact with me here


Maaf jika tidak berbalas kunjungan.Ada masa nanti hajar balas balik :D Love yaa!

Flashback
Past is history


Credits
Big Applause

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah. 100% edited by me

☾ New Adventure Begins !
Friday • 20:31 • 0 comments





It's been a long break since my last update on this blog. Well, I'm having the spirit to jot it now.

Alhamdulillah ! Praise be to Allah I've been accepted as the IIUM students for Foundation studies.


Since major yang baca blog aku ni orang melayu,*ade ke orang baca?*  I'm going to speak rojak lah!

Tarik nafas. Hembus

Dah seminggu dekat UIA baru ada masa nak update this blog. Well, busy dengan orientasi a.k.a Taaruf week. Taaruf week dekat uia ni mostly briefing about this and that blablabla. Memang ngantuk bakhangg. And setiap speech dalam English. They don't speak malay ! They speak English walaweh ! They speak so fluently that I keep on thinking "dorang ni makan ape sampai speaking laju macamni?" Actually, orientasi week cuma 3 hari. yang lain cuma hantar borang dan mereput dalam bilik. Aku pulak cerdik tak bawak charger dengan lappy. Makin mereput lah. 

Roomate bilik. Ada 5 orang campur aku semua sekali ada 6 orang. Benda aku suka bila semua rumet aku comes from different states. Ada dari Kedah, Penang, Kelantan, Pahang, Selangor dan aku dari Johor. Different states with different loghat ofcourse ! Meriah bilik bila semua bercakap in their on loghat. Aku boleh terbitkan lima kamus loghat ni. Kahkahkah jakun!

Enuff with cfs. 

First day sampai sini, aku tak nangis, Cuma sebak dalam hati. Kadang kadang aku takut jugak aku ni tak menangis, Aku takut aku lupa bagaimana nak menangis. Macam heartless. Tapi aku ada perasaan. Ade ke ? 

New situasion. New surrounding. Harap aku tak culture shock sangat lah. Lifestyle kat sini berbeza sikit. InsyaAllah aku tak hanyut. 

I think thats all for now. Banyak benda lagi nak dicerita. Tapi jari tetiba beku otak krem. Ahaks!

Adios !







Kebo, If you are reading this. I'm sorry if I dont have enough time for you. It's not easy for you, and for me. For us. But believe me, I'll come back as soon as possible okey ? 






0 Comments:

Post a Comment


|